بازي موبايل تمرکز يا شکست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازي موبايل تمرکز يا شکست
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 43
نویسنده : مولوی

بازي موبايل
تمرکز يا شکست
اسنوكر از آن بازي‌هايي است كه تقريبا همه دوست دارند در گوشي خود داشته باشند، اين بازي تمركزي كه براي تقويت اعصاب (و البته گاهي خراب كردن آن!) مناسب است، از بازي‌هاي محبوب كشورمان نيز به‌شمار مي‌رود. اسنوكر استيو ديويس بازي شبيه‌ساز بسيار مناسبي براي موبايل است. در سفرهاي طولاني و مواقعي كه وقت كافي براي انديشيدن داريد، بسيار لذتبخش است.

در اين بازي، خبري از امتياز و مرحله بعدي نيست. بنابراين اين بازي را كساني بازي مي‌كنند كه علاقه‌مندند خود بازي را انجام دهند. اتفاق جديدي هم در جريان نيست و مي‌توانيد به صورت بازي‌هاي رودررو يا تورنمنت قهرماني به بازي بپردازيد و حريفان را يكي‌يكي از پيش‌رو برداريد. البته با انجام بازي بيشتر مي‌توان بازيكنان جديدي را از قفل خارج كرد و آنها را براي رقابت انتخاب كرد. اين بازي از آن بازي‌هايي خواهد شد كه اگر آن را نصب كنيد، به اين زودي‌ها بي‌خيال آن نخواهيد شد و احتمالا تا زمان زنده بودن گوشي‌تان در آن باقي خواهد ماند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , بازی , موبایل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: